martes, 19 de marzo de 2013

My Scotland and Ireland trip

Hola queriditos mios!
Hace unas semanas me fui a Escocia (Glasgow, Edimburgo) y Irlanda (Dublin) con una de mis mejores amigas, fue GENIAL!! Me lo pase tan tan tan bien!! Uno de los mejores viajes que he hecho nunca. Escocia es muy bonito y Dublin es una ciudad muy divertida! Aquí os dejo algunas fotos.

Hello my dears!
Few weeks ago I went to Scotland (Glasgow and Edimburg) and Ireland (Dublin) with one of my best friends, it was SOOO funny, one of the best trips in my life!! Scotland is beautifull and Dublin is a very funny city! Here are some photos!









 










No tengo fotos de la ropa que llevaba porque hacia TANTO frio que no me quitaba el abrigo en todo el dia u.u 

I don't have any photo of my outfits since it was SO COLD that I was allways with my parka... u.u


XOXO
Miss Velours

1 comentario:

Paulina dijo...

very interesting photos ;)


great blog ! Would you like to follow each other ?