domingo, 3 de marzo de 2013

Ice skating goddess

Hola monadas!
Hace como dos meses fui con Sara a hacer patinaje sobre hielo, y me encantooo! Hacia muucho tiempo que no lo practicaba y me alegre de ver que se seguia dando de muerte. Es broma se me da como un culete. 

Hello cuties!
Like two months ago I went with Sara to do some ice skating, and I loooooved it! There was a loooong time since I didn't do it and I was happy to see that I'm still being super skilled at this. It's a joke, I actually suck at it.







 (Yeaaah! We can do it!!)




Por favor, contemplad mis movimientos de diosa del patinaje...

Please watch my wonderfull ice skating goddess moves....




Ojala lo hiciera como ella ...

I wish I looked like her ...


A vosotros también os gusta patinar? 

You too like to skate? 

XOXO
Miss Velours

No hay comentarios: