lunes, 17 de diciembre de 2012

Indian beauties

Hola monadas!
Primero de todo, feliz inicio de semana! (Bleh.. odio los lunes..).Ultimamente he estado muy obsesionada con el cine Bollywood y la música india, es que tienen un ritmo y unos bailes increibles!!Me gusta la belleza tradicional india especialmente, por que, al menos por lo que yo se, no se trata de enseñar carnes sino de bailar y cantar con elegancia, y llevas unas joyas absolutamente increibles... Quiero ser india, hablar hindi, llevar sari y bailar Kathak!! Aquí os enseño las chicas que me han parecido más guapas del cine Bollywood que he visto, y unos cuantos videos de ellas bailando y  haciendo playback cantando.

Hi cuties!
First of all, happy start of week! (bleh... I hate Mondays...). Latelly I've been pretty obsessed with bollywood cinema and indian music, they have such good rythmes and dances!! I specially love traditional indian beauty because, as far as I can see, it's not about show skin but about dance gracefully, sing with a tiny and adorable voice and wear a lot of absolutelly beautifull jewerly and saris. I want to be indian, speak indi and dance Kathak. Here I show you some photos of the girls that I found more beautifull in the Bollywood movies I saw and some videos of them dancing and making playback singing.


Madhuri Dixit from "Devdas"



Kajol from "khabi khushi khabie gham". 



Rekha from "Umrao Jaan" (1981)



Aishwarya Rai from "Devdas"




Aishwayra Rai from "Umraoo Jaan" (2006)




"Maar Dala" song from "Devdas":




"Kaahe Chhed Mohe" song from "Devdas":




"Dil Cheez Kya Hai" song from "Umrao Jaan" movie (1981):




"Salaam" song from "Umrao Jaan" movie (2006):



Madre mia es que esos gestos que hacen me alucinan demasiado, me quedo como embobada mirando los videos... espero que os gusten tanto como a mi!!

I'm like stunned by their gestures and movements!! I hope you like the videos as much as I do!!


XOXO
Miss Velours

4 comentarios:

Helena Exquis dijo...

https://www.youtube.com/watch?v=XnBbjc5hmho mis favoritos de bollywood <3

Kristina Lennon dijo...

Bollywood films are always so glamourous, I always love looking at the costume and make-up :) xxx

chadias dijo...

I can't blame them for doing playback because singing while doing so much dancing is almost impossible! xD

♥brenda dijo...

A mi me encantaron! *--*, siempre he pensado que las mujeres de la india son hermosísimas~! Tienen mucha expresión en sus ojos y una piel dorada, bonita entrada C: