jueves, 11 de octubre de 2012

Hello Sailor!


Hola, buñuelitos mios!
Hoy quiero hablaros de uno de mis estilos preferidos, el marinero! Puede ser informal, rockabilly, vintage o lolita, y nunca pierde ese toque adorable. Aqui os pongo algunas cosas marineras que me encantan :

Hello, dear followers!
Today I want to talk to you about one of my favorites styles, the sailor style! It can be vintage, lolita, casual,  or rockabilly, and that's why I love it, it never loses the cuteness! Here there are some of my  favorites sailor things:

Earrings from Paris Vintage, shop here.


Alice Nightingale dress, shop here.


Asos shirt, shop here.


 Hell Bunny dress, shop here.



Metamorphose dress, shop here.




Miss Velours shop hair bows, shop here!


And well, this is one of my favorites sailor outfits!







  Coat: Primark

Dress: Zara kids

Shoes: Fosco

Jewerly: Chocomint via Madame Chocolat


Os gusta el estilo marinero?

Do you like sailor style?

XOXO
Miss Velours

3 comentarios:

Beth dijo...

diooos! me encanta tu abrigo! es super genial!

xoxo

Afterlifex dijo...

Me ha encantado el abrigo! Es de esta temporada?

Un saludo!

thatsouthafricangirl dijo...

This is all so cute!!