viernes, 19 de octubre de 2012

Cupcakes and bows, that's my life

Hola castañitas mias!
Ahora mismo estoy trabajando en un cortometraje de dibujos animados para la universidad, es super divertido!! Tengo mil fotos que enseñaros de Instagram, soy una adicta... Estas dos semanas he ido a algun evento lolita y a eventos en los que vender las cositas de mi marca, asi que muchas fotos son de mis creaciones como lazos y joyeria! Visitad mi tienda aqui!

Hello cuties!
Right now I'm working on an animation short film for university, so funny!! I have a bunch of Instagram photos to show you, I's such an addict to that app!! These two weeks I went to some lolita events and I also went to a market to sell my brand's things, so as you can see in the photos there are a lot of my creations, such as bows and jewerly!! Visit my store here

Do you have Instagram? Follow me as @miss_velours





  



  

  
   

 

  
  






Que tengais un buen dia aunque aqui en Barcelona haga un tiempo asqueroso!

Have a nice day!!

XOXO
Miss Velours


1 comentario:

Constance dijo...

You look so cute!

http://www.frenchinlosangeles.com/