viernes, 28 de septiembre de 2012

Pearls, ponys and hearts

Hola, queriditos mios! 
Ayer mi madre me dio estos pendientes vintage tan bonitos, que contenta estoy!!! Van genial con el look mad men que estoy buscando.  Algunos son de los años 50, otros de los 80 y otros de los 90.


Hello, dear followers! 
Yesterday my mother gave me all these cute vintage earrings, I'm so happy!! They are perfect por the Mad men look I'm trying. Some of them are from the 50s, other ones from the 80s and other ones from the 90s.







Tambien os queria enseñar mi nuevo broche de Toxic accesories, una marca handmade de una amiga que me encanta, sus cosas son monisimas!!

I also wanted to show you a new brooch from Toxic accesories, a handmade store of a friend of mine, the things are so cute! The illustration is made by Sara, the designer. 



Y finalmente queria que vieseis este extraño tocado de pelo (no se como llamarlo jaja) de perlas que encontre en los Encantes de Barcelona, es como asiatico pero estilo Hollywood, no se extraño jaja pero precioso!

And finally I got a pearl hair accessory (I don't know how to call it haha), it's a little bit asiatic but hollywood at the same time hihi. 






Estos son los que me han llamado más la atención, me recuerdan al estilo de los pendientes Chanel!

There are the ones that caught the mos my attention, they remind me to Chanel earrings!



Cuales son vuestros preferidos? Muak!

Which ones you like the most? XOXO

6 comentarios:

Kristina Lennon dijo...

Great earrings, I love the Chanel style ones too :)

Blueli♥ dijo...

Nice!
http://callmeblueli.blogspot.com/

Loretta dijo...

perfecta elección!

I.K.I.N.T.O.O. dijo...

This jewelry is so elegant and vintage looking; The earrings you're wearing are so stunning and so Chanel :)

-Ezi

ikintoo.blogspot.com

enma141 dijo...

me encanta todo :D

sara.fashionocean dijo...

I love pearls,you can nothing do wrong with them.

http://sarafashionocean.blogspot.com