lunes, 17 de septiembre de 2012

My favorites from Paris Vintage

Hola queridos seguidores!
Este post es sobre las cosas que más me gustan de Paris Vintage. Como algunos sabréis Paris Vintage es una de mis tiendas vintage favoritas y desde hace poco trabajo para Dorian, la propietaria! Os prometo que no gano nada haciendo publicidad de sus productos, es solo que honestamente me gustan tanto y me paso tantas horas rodeada de ellos que no puedo evitar quererlos y compartirlos con vosotros!!

Hello, dear followers!
This post is about my favorite items from Paris Vintage. As you may know, Paris Vintage is one of my favourites vintage stores and I'm currently working for Dorian, the owner! But I promess, I don't win anything making publicity of the store, it's just that I honestly love all their things and now that I spend so much time in the middle of this beautifull vintage luxury surrounding I want to share it with you! 


Anchor earrings from the 80s


Tartan purse from the 70s


Marconi shoulder bag from the 70s


Chanel camelia brooch


Vintage handbag


Pearl necklace from the 40s


Vintage pin up style sunglasses 




Mis cositas de Paris Vintage / My things from Paris Vintage:





Y preveo que voy a comprare muchas cosas más de la tienda jaja argg trabajar alli no me hace ningun bien!! :p

And I think I wil buy a lot more things, arrgg working there is no good for me!! :p

1 comentario:

BloodyDoll dijo...

¡Qué pasada de conjunto! Tienes muchísimo estilo ♥