jueves, 2 de agosto de 2012

Beach time!

Hola, queridos seguidores!
Estos dias he estado en la playa en casa de mi padre, ha sido genial! Cada verano vengo aqui a relajarme 100%, es la única manera que tengo de desconectar del no-parar tipico de mi vida y hacer vida de grumo, es decir levantarme tarde, mirar pelis mientras coso, ir a la playa y retozar en la piscina. Estoy preparando nuevas cositas para mi tienda handmade Miss Velours shop, os van a encantar! <3 p="p">

Hello, dear followers!
These days I've been in my father's house at the beach, it's been great! Every summer I come here a few days to relax 100%, it's the only wat to disconect of my non-stop routine and do nothing. I wake up late, I watch movies while I sew and I go to the beach and swiming pool. I'm doing new things for my handmade shop Miss Velours shop, you gonna love it! <3 em="em">



Estos dias he pasado de todo y me he dejado el pelo rizado, sin maquillar etc... vamos que suerte que en la foto tengo el pelo mojado y gafas que sino parezco un violador de 30 años.

These days I let my hair naturally curled, no make-up... in short, you are lucky that in the pic I'm with sunglasses and my hair is wet, because if not I look like a 30 year old raper man.



He comprado nuevas telas para la próxima colección de Miss Velours shop, me encantan!! Me quiero poner a coser ya!!

I bought some fabrics for the new Miss velours shop collection, I love them!! I want to start sewing now!!



Y este es un pequeño adelanto de la nueva colección, un nuevo lazo de geisha, esta vez en tonos lilas y marfil. Una preciosidad!

And this is a piece of the new collection, a new geisha bow, this time in lilac and creme colours, gorgeous!




9 comentarios:

Jenn dijo...

I love the fabrics that you bought! I want to go to the beach too...sadly, it's the rainy season again here...:(

Followed you back dear! :)

Jenn
The Pink Lemonade Girl

Marwa dijo...

Hi ! I just checked ur blog and let me tell you: I LOVE IT !! i loved ur funny nature, the fabrics u bought and the fact that u sew ! too cool!
im sure u'll love my blog too http://diariesofmeblindoptimistic.blogspot.com/

xoxo marwa

Rebecca Miriam dijo...

thanks :)
cute blog!

xx, rebecca
awayinparadise.blogspot.com

gvozdiShe dijo...

Hey, really nice blog and great photos!!! Maybe we follow each other !?
Just let me know :)
http://gvozdishe.com

Lucie P. dijo...

Coucou, tu parles français ? If it's not the case, I'm gonna talk to you in english :)

I love your blog and your shop ! The products you make are so cute !!! :)


I'm a new follower :)



xx
Lucie

Noémie dijo...

Nice pictures !!
What do you think of the idea contest of smiles on my blog ?
Kisses ♥

Shiia.M dijo...

Nice picture :D !

xoxo :D !!!

Kristina Lennon dijo...

Fantastic photos. Your blog is lovely. Following you too :)

Karla ♥~ dijo...

En que momento cambias la Url de tu blog? D: no me había dado cuenta O___O