martes, 1 de mayo de 2012

A picnic in my garden

Hola, seguidores conejiles!
Primero de todo muchas gracias a todos los que me visitais y comentais, sois mas cada dia y eso me hace mucha ilusion!! Bueno, el otro dia hice un picnic en mi propio jardín, lo que hace la vagancia de salir de casa jaja. Me hacia mucha ilusión estrenar mi nueva cesta de picnic que me regaló mi madre, y de paso leer tranquilamente Emma, de Jane Austen, que me lo acabe ayer mismo.

Hello, dear followers!
First of all thank you to all who visit and comment my blog, you are more every day and it makes me very happy!! Well, the other day I felt lazy to go out of home and I did a picnic in my own garden! I wanted to use my new picnic basket and read "Emma", of Jane Austen.







Basket: vintage

Dress: Blanco

Candies: The jelly bean factory


6 comentarios:

Life Is Better Blonde dijo...

I love picnics! And you, dear, have an amazing outfit for this! I'd like to go with you to a picnic.I think we'd take amazing photos , like these in your posts!
lifeisbetterblondewiths.blogspot.com

Karla ♥~ dijo...

jijji que tierna, yo igual hacia eso antes :b es divertido, pero me hacia carpas en mi patio

Antonella Leone dijo...

cuteeeeeeeeeeeeee

Eva dijo...

Me encantan las fotos!! Los caramelos y las cesta me chiflan, son monísimos!!! Tienes un premio en mi blog!! Besitos <3

stephanie_wedge dijo...

loving your blog! very cute!

following you

peaceofmindstyle.blogspot.co.uk

Carmen dijo...

These photos are so sweet! I love your dress.

Carmen Ri.